tisdag 6 september 2022

Ny rektor

 


Information till att vårdnadshavare med barn på Hedens skola

 

Efter 9 år som rektor på Hedens skola lämnar jag skolan den 31/8. En arbetsplats, en skola, som jag idag är väldigt stolt över att ha fått vara med och utveckla under en så lång tid. Pedagogerna är otroligt kompetenta, så engagerade och fortsätter utveckla skolan allt eftersom till den bästa plats man kan ha sina barn på.

Den nya rektorn heter Lars Pettersson Lundmark och jobbar just nu som tillförordnad rektor på en gymnasieskola i Älvsbyn, Han kommer att påbörja sin tjänst på Heden senast 1/10.

Fram till dess…Patrik Björklund har varit min back upp tidigare då jag haft semester eller dylikt, vet inte just nu om det bli han som går in tills den nya är på plats. Men så fort vi vet mer kommer info.

Jag vill tacka er alla för ett gott samarbete under åren som gått, och önskar er och era fina intressanta barn all lycka i framtiden!

Hälsningar Maria Larsson-Palo

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar