fredag 31 mars 2023

Inför vecka 14

Hej!

Nu är även de nationella proven i engelska över. Eleverna har kämpat på bra.

Idag gör jag (Julia) min sista dag här på skolan innan jag går på föräldraledighet. Jag vill tacka för den här tiden, för bra samarbete med er vårdnadshavare och för äran att få ha tillbringat dagarna med er elever! Det har varit så roligt att få dela så mycket kunskaper och upplevelser med er. Jag kommer säkert komma och hälsa på er på skolan innan sommaren. Jag vill också skicka med ett stort lycka till inför allt ni tar er an i framtiden. Från och med nästa vecka tar Gustav mina lektioner, alltså all undervisning i svenska, engelska och SO. Ni når honom via klasstelefonen eller på mail: gustav.carlsson@boden.se.

Såhär ser kommande vecka ut:

Måndag 3/4      

Tisdag  4/4

Onsdag 5/4

Torsdag 6/4

Fredag 7/4






14.10-15.00 Läxhjälp




Idrott

Prov i musik (de som har musik)

Prov i NO


14.30-15.15 Extra matte



Årskurs 6 slutar 11.50

LEDIG 



Veckan efter, det vill säga vecka 15, är det påsklov. Eleverna börjar igen måndag 17/4 vanlig tid.

Det är nationella prov i matematik vecka 17, tisdag och torsdag. Vi kommer att repetera i skolan under vecka 16.

Trevlig helg!

/Anna, Julia & Tove




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar