onsdag 22 december 2021

Gott slut!

 Hej på er!

Även jag vill skriva en liten hälsning och önskan om ett gott slut på detta år. Idag har vi haft en mysig dag med adventsläsning, frågesport och film i klassrummen. Tack för denna termin, det har varit roligt att lära känna var och en av individerna i årskurs 5. Jag har skrivit en liten julhälsning till en och en, i form av en julgranskula i papp. Jag sade att de får öppna och läsa hälsningen på julafton, så om de inte redan tjuv-öppnat kan ni påminna dem om den ;)

Skolan börjar igen onsdag 12/1 kl. 08.10. Vad jag vet så går vi vanlig skoldag till 14.20. Det kommer att bli schemaförändringar, men start och sluttider är samma.

(Sluttider: Måndag 14.00, Tisdag-Torsdag 14.20, Fredag 14.00.)


God jul och ett gott nytt år önskar jag er alla!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar