fredag 18 november 2016

För kännedom...

Efter jul får jag nya arbetsuppgifter här på skolan och jag kommer därför inte längre att arbeta tillsammans med era barn i förskoleklassen och förmodligen just ingenting på fritids heller. Kan tänkas att jag dyker upp lite som gubben i lådan någon lovdag, men på skoltid så kommer jag att arbeta i förberedelseklassen.

Det är nämligen det som är mitt nya uppdrag - förberedelseklassen. Det här innebär således inte att jag försvinner utan vi kommer säkerligen att träffas titt som tätt, eftersom förberedelseklassen även den håller till i annexet.

Den här tiden i förskoleklassen tillsammans med era barn har allt som oftast varit väldigt, väldigt rolig så jag tar med mig många fina minnen, många glada skratt och kanske ett och annat nytt grått hårstrå. ;-)

De 23 skoldagarna som vi har kvar tillsammans hoppas jag att vi kan fylla med en massa skojsiga saker och glada upptåg.


Trevlig helg på er! Vi ses på måndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar